Lite trött i benen

Då har vi tävlat 2 av 6 tävlingar denna vecka. Har gått ganska bra, har inte lyckats fått till ett felfritt lopp än. Fast kan söga att jag är bra påväg.

Tävling 1. Medeldistans, hängde bra med på kartan inga större bommar fram till tredje sista, då man lägger bort 1,30-1,45 (på en skitenkel kontroll) kom 2:a 42 sek efter. Vann en utförssträcka med 30 sekunder, så där kan jag tydligen springa fort. Splitz Dag 1

Tävling 2. Långdistans. I det stora hela, ett bra lopp. men till 2:an som var en 1,30 minuters sträcka, hade jag 5,30... Inte särskilt bra, men la det bakom mig och gjorde ett bra lopp resten av banan. kom 2:a denna dag också. fast 3,16 efter. Men det gäller ju och vara stabil hela tiden, och hade bäst tid totalt efter båda dagarna och vann total segern. Så är nöjd med det i alla fall. Splitz Dag 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0