Snart på topp

Igår kväll blev det film på 6, någon film med Arnold. Tyckte inte den var så jätte bra, men okej tidfördriv !

Har haft sprint träning idag, fina spår med korta och svåra vägval. tyckte det gick bra, lite osäker vissa kontroller. Dock så var alla lopp bra, eftersom jag vann alla 3 jag åkte. Fast det handlar inte om att vinna på tävlingar alltid... Eftersom man ska pressa sig själv till den där gränsen då man inte klarar av att läsa kartan. Var nära den gränsen idag : )

Fick en bra genomkörare inför sprinten på I19 i Boden till helgen. Hoppas på att säkra min JVM plats, blir inte sur om någon annan tar den. Men är riktigt sugen på att få åka Junior klass iår : )

Måste plocka upp kameran lite idag, har ju inte tagit några bilder på hela veckan nu !! Får väll fråga runt om någon vill fota med mig : )

Plockar ihop sakerna till skolan, sen blir det lunch. Hoppas på bra mat, för jag är väldigt hungrig !!

Har köpt nya stavar åt pappa, då jag knäckte en av hans i början på jullovet. Han fick några "budget" stavar one way dimond 10 ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0