Lyssna

Hade en riktigt bra kväll igår, vi var först ute och åt middag på stan. Blev mycket ris och stekt biff ! Det är verkligen skönt att ha en massa trevliga vänner (Y)

For hem till Gunnar, lekte lite lekar först. kan ju säga att jag vann kurragömma : p Eller det var bara jag som lekte... Det blev ju mycket tjatande om det senare under kvällen !

Vi skulle se "Knowing" som jag trodde inte att jag hade sett, men självklart hade man gjort det ! Var intressant och lyssna och höra hur de andra spekulerade om vad som skulle hända. Kan ju säga att de hade fel nästan hela tiden..

Vi avlsutade kvällen med en massa charader, vi spårade lite vissa gånger. Men vi höll oss på en bra nivå... Lite svårt att visa "Jag är en svartalf som jobbar på gringott`s" Tur att man är bra på att förklara med kroppen då.

Låt: Crown – Look Into My Life

Bilder från gårdagen















Bästa gömstället!!


Kommentarer
Postat av: linnea

riktigt trevlig kväll :D OCH, mästerfotografen är ju då jag på de flesat av dessa bilder ;) hewheh

2011-01-06 @ 21:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0