Lite skido intervaller

Vaknade imorse och stressade sjukt mycket, innan jag insåg att jag hade sovmorgon !! Shit happens, men det är f*n inte kul när det gör det ...

Haft kemi och samhällskunskap, båda lektionerna gick bra. Jobbade inte så mycket, med diskutera om skaer och ting. Har reparerat alla saker som jag var tvungen, ändå är det dags att börja vara mer seriös med skolan. För nog funkar det att chilla, men inte i längden !!

Temperaturen - 17 precis på våran tävlings gräns. Så vi körde 10-12 minuters skido intervaller, tyckte att jag hade ett bra flyt större delarna av banan. Men det går inte alltid att åka utan någon mindre bomm. Ska börja lira CF (Catching features) så att jag får upp kartläsnings hastigheten.

Märker att man inte har varit inne på spotify så mycket och sökt nya låtar. För både Joar och Jocke har en mass nya bra låtar som inte jag ens har hört ... Blir att lägga ner lite tid där också : )

Taggar för mattematikens underbara värld om ett tag. Ligger 1 sida efter, får jobba på som tusan denna lektion och lite ikväl !!



Inte så vass bild..


Kommentarer
Postat av: gbn

en sida efter? det var inte mycket att komma med..

2011-01-11 @ 18:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0