Jag (Lars Ulrik Nordberg)

Då var det väll dags att bröja följa den där korta listan jag skrev. Först ut var då att jag skulle skriva om mig själv!

Namn: Lars Ulrik Nordberg (Har Ulrik som tilltals namn)
Ålder: 17 nu 18 den 22 augusti

Tycker själv att jag försöker bry mig om andra och vad de har och säga. Sällan sur, lite less ibland dock oftast glad.

Min uppväxt har varit bra, fått stöd hela tiden. Haft folk som bryr sig om en, vilket är viktigt!

Föddes 1993 den 22 Augusti i en dusch i Åkersberga, inte alla som föds så! Bode där tills jag var 5 (+-1 år) Flyttade vidare till Söderfors, en liten stad vi dalälven. Där spelade man fotboll och bandy. Höll på med sporterna ganska länge, men tids nog fick dom inte plats i kalendern... Mina minnen från söderfors är ganska blandade, har en massa bra minnen samt ett par dåliga. Tur så tänker man mest på de bra : )

Sen fortsatte vi vidare till Tierp, där slutade jag med fotboll eftersom laget var ganska så oseriöst... Så fick bättre träning av att träna själv! Bodde i Tierp till sommaren 08 då bilen gick mot nordligare resmål. Hamnade i Luleå, lärde mig känna en massa nya kompisar. Är dem jag är med mest nu!

Har varit i Luleå sen dess. Eller nu ljuger jag lite, flyttade ju hit till Älvsbyn.

Det var en lite kort berättelse om hur jag har flyttat runt! Vill ni veta mer så lägg en kommentar!

Lite bilder från förr










Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag gillar speciellt tredje bilden, Rånäs-vinst såklart!!:D

2011-01-18 @ 15:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0