heei

Har haft två lektioner idag, de andra blev inställda för att 9:orna skulle komma på besök. Gjorde ju inte mig något ; )

Nu har vi löst webdesign problemet, med hjälp från Ellen. Funkar bättre när man hjälps åt.

Blev och snabbt byta om till skidkläder, för sture hade gjort riktigt bra banor som gick väldigt fort och nu riktigt svårt. Utförs banor, med spår överallt. Kan ju erkänna att jag åkte fel 3 av 6, tror det inte fanns någon som klarade sig utan att åka fel. Bra träning att öva på stures spår innan JVM. Tummen upp !!

Discodusch sen for jag och Joar till konsum, blev tvättmedel och päronbakelser. Vilken combo ; )

Nu ska jag fixa lite skolarbete innan middagen, fast ska ju göra en massa arbete efter också.

Banor kommer senare.

Låt: Chingy – One Call Away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0