Fredag

Upp och hoppa för 2* h körkorts lektion. Inte så taggad, blev en riktigt seg dusch på morgonen !! Men det var inte så dåligt, trodde att det skulle vara sämre. Vi spårade på hur man/ vi trodde att man skulle göra för att imponera på tjejer genom att köra bil. Allt vi sa tex hög musik var tvärtom, var det oväntat? nepp!!

Har vallat upp 2 par skidor till tävlingarna i helgen, och ett par som jag ska fixa idag. på dem som jag har vallat, ligger -14 och kallare valla. Ska nog göra ett wildcard och lägga -10 på det sista paret.

Ska ha två lektioner innan man kan ta bussen hem till Luleå. Måste packa och allt nu, får se hur mycket man orkar släpa med sig !!

Efter att jag hade fotat igår så gjorde jag en sensor rengöring på kameran. Och vad hände då, alla bilder försvann... Så blev utan bilder ändå!


Fick den här låten av Joar (Y) :Ontario – Ey Shuno

Bild från i sommras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0