2. Min familj

Vad finns det att säga om min familj?

Mamma och Pappa
2 bröder
1 syster

1 Hund
2 Katter
3 kaniner
10+ fiskar

Så det finns alltid någon hemma hos oss : )

Men tycker om alla i min familj, men alla vägar har sina toppar och gropar. I det stora hela skulle jag inte vilja ha någon annan familj. Kanske verkar som gräset är grönare på andra ställen, men gillar gräset vi har ; )

Bor i ett hus i Luleå lagom stort för 6 personer och lite djur. Bor i "utkanten" av Luleå, vilket är mest bra. Slipper man trafik och annat störande på kvällarna.

Mamma: Det jag gillar bäst med min mamma är att hon är min mamma, lagar god mat, lyssnar på vad man säger och att hon är en massör : )

Pappa: Gillar ju självklart han också, han lagar också god mat men skulle bli bättre om han tillbringade lite mer tid i köket, trevlig att träna med, har bra synpunkter på träning, skolarbete mm (fast man måste ju argumentera imot ibland)

Bröder: Lite lata att träna, så får oftast träna själv. De skulle kunna bli bättre om de hade någon dator att sitta framför. Men vi har aldrig hatat varandra, men klart vi har bråkat. Dock har ingen brytit någon ben eller liknande!

Syster: Min syster ser inte möjligheterna utan alla andra saker, fast hon kommer också växa upp.


Så det var lite kort om min familj, fortsätter på listan imorgon!



Den stämde nästan, bara att jag är den minsta pojken i familjen!


Kommentarer
Postat av: N1an

Meeh jag då ..?...

2011-02-06 @ 18:38:01
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2012-01-12 @ 22:44:28
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0