We the best

Hemma bäst, stämmer alltid lika bra : )

Gillar att man har en tävlings fri helg, det var längesen. Fast det blir SM nästa helg, så man ska inte plocka fram chips påsen än. Eller kan ju aldrig göra det, fö somliga har ju tävlings säsong hela året... Men gillar det faktiskt ^_^

Igår var jag ute med tage och åkte skidor, kändes bra och få ett lugnt klassiskt pass när temperaturen var "bara" - 12. Åkte på, och träffade på Markus efter 40 min. Han var ute och körde lite skido på spårsystemt från deras tävling på orm. Så vi åkte med han på slutet av hans linje. Gick inte så bra att köra med 150 cm stavar och one ways minsta truga... var kul ändå.

Blir lite skolarbete innnan jag börjar röra mig mot Älvsbyn och ännu en vecka med träning (Y)

Bild från JVM, rubriken säger ju det mesta! (Foto: Frida Karlsson)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0