Tungt..

Långdistans = Svenska medaljer, avbrutenstav, blåmärke och skoter tillbaka till start..

Är riktigt glad för dem som lyckades hålla sig på benen och tog sig runt på denna fina men svåra tävling. Vi lyckades vinna 4 av 6 klasser (H 17 och 20. D 17 och 21)

Medans mitt lopp startad lika "bra" som det slutade. Först knäckte man staven efter 0,000 meter (kan fortsätta skriva nollor, eftersom det verkligen var fösta stavtaget) Fick en ny stav ganska fort, tur att Bente hade sagt åt ledarna att ha ett extra par där uppe : ) Fick en 154-156 cm´s stav, har 163 på skate. Så det kändes lite konstigt, men lärde mig kanske fort att åka med den.

Kom inte in kartan på något bra sätt, körde på en stund. Var inte riktigt på tå efter stavbrottet. Som inte det var nog så i en utförsbacke upptäckte jag att träd är riktigt hårda, och att jag inte är så hård... Hade riktigt ont efter, men känns ganska bra nu.

Lite bilder från dagen.















Mitt ben får avsluta detta inlägg!


Kommentarer
Postat av: Lon

Hoppas ni hade en fin kväll i går.



Stort grattis till alla svenska framgångar.

Skicka mina bästa gratulationer till Jonas.

Bra att hålla liv i traditionerna.



Surt för dig - 2 gånger om med stav och ben.

Men f-n den som ger sig.

Nu har du ju fått blodad tand( ben).

Hoppas att du har känslan och energin i morgon.

God tur på raska ben.

2011-02-03 @ 08:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0