Sova snart!

Då är ännu en dag förbi, och vad har vi lyckas göra idag då? Ganska mycket faktiskt, en hel del webdesign, fysik, matte, engelska, svenska. Blir en tidig kväll idag, känner att det kanske är pågång en lite försämring av min lilla förskylning. Hoppas jag verkligen klara mig!!

Har vilat idag, för att göra lite extra jobb inför engelska provet/ testet som jag hade idag. Gick riktgit bra, som tur var. Känns tungt och falla på ännu ett engelska prov.
ska nog lyssna på Stures ide att lägga en blöt handduk på elementet för att få upp luftfuktigheten som är ganska låg nu när kylan fryser ner den lilla del som är i luften nu... Kanske komemr hjälpa, vet inte förän jag har provat.


Veckans, kanske årets hitills bästa artist upptcäkt för mig måste vara "Broder Daniel" riktigt skön musik (Y)


Hade lite tråkigt och gjorde något lite snabbt i photoshop!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0