Lekande lätt

Skön start på detta VM med 2 medaljer. Trodde inte riktigt på Hellner i början, men efter rycket i brantbacken så kotrollerade han loppet hela vägen in i mål.

Dagens träning blev ännu ett pass innebandy, inte klagar jag. Blev lite dålig stämning där ett tag, fast det blir lätt så när alla är vinnarskallar och vill vinna. Blev en hel del slag, tacklingar mm. Blödde lite på handen men inget allvarligt. Vi hade sönder två bollar idag, och båda var mina. Så måste köpa lite nya innebandy bollar nu...

Lunch ris och grönsaker. Middag pytti panna med ägg. Så dagens mat har inte varit så bra..

Efter middagen så gick jag ner i vallaboden, och fixade skidorna för Sävast tävlingarna. La med ganska stor skillnad i temperatur, då jag inte är helt 100 på vad det ska vara för temp.

Engelska plugg på G!

låt: Tiësto feat. Calvin Harris – Century

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0