Innebandy och Måndags fika

Trodde att jag hade tränat klart idag, men det var fel. Jakob kom och "lurade" med mig på ett innebandypass, om vi fortsätter spela innebandy i den här takten så kommer vi ju snart vara riktigt bra på det. Blev hårda och intensiva 3on3 matcher. Hade ett riktigt bra spel där ett tag, men sen blevjag också trött!

Dagens måndags fika var choklad semlor, för det första var fikat sent. För det andra så var brödet inte så bra.. Ger fikat en 2:a av 5 möjliga. Hade riktigt rolig samtalsämnen, blev en hel del skratt (och folk som kastade bröd) : ) Kul ska man ha!

Måste tacka Emma B som tog hem och vaktade min planket och paket som jag fick i Umeå. Vet inte riktigt vad som är själva grejen med osthyvlar!?

Random bild på innebandy och osthyvel med planketen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0