20/2-11

God kväll/ god eftermiddag beror på hur petig man är. Dagens träning gick bra, dock lite kallt och glidet ska vi inte prata om... Åkte i 90 minuter, kändes bra jämfört med hur SM tävlingen igår kändes. Åkte med hunden i början, han är ju helt vild när han ska följa med ut på skidorna. Kommer bli kul när han har växt till sig lite och man kan åka lite längre svängar.

For ner på stan, och inte kunde jag få en ny knapp till mina jeans... Så får lösa det på något annat sätt! Bytte i alla fall min minneskorts läsare som hade börjat lagga.. Men det var inga problem. Köpte ett par jeans till min bror, och en tröja till mig.

Låt: Rihanna – Fading

Taggar supersprint på tisdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0