Träning

Glömde skriva vad som hände igår!

*Började med att träna skate intervaller med Alm, markus och Jacob, Bra som FFAAaAAaAAAAaN!!. Vi körde 5* 6 min på isiga spåren på ormberget. bara bita ihop och hålla käften.

Körde ut i skogen pga för mycket fart längst nere i sinkenbacken. tappade båda trugorna... Så högra satt väldigt löst när vi skulle börja köra.

Skulle dra första, och på andra stavtaget tappade jag trugan, less. Körde ändå tur att spåren var hårda och jag kör på världens hållbaraste stavar (y)

Kroppen kändes ganska bra, fick slita lite. Dock kändes det som att tekniken hade stannat hemma.. Tror dock det kändes så för alla.

Bra julklapp grabbar ! : )

* Idag har jag och pappa fotat lite på svartöberget (se bilder några inlägg nedan). Sen Blev det ganska lätt gym. Först 20 min rodd, sen mest överkropp. Lite ben på slutet. Kändes ganska bra i knät!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0