Snart nyår!

Då var årets sista pass avklarat, känns lite tråkigt att lämna ett bra år bakom sig. Känns som att jag nästan fick ut allt jag ville under den säsongen. (Skadan störde en del, men fick bra resultat ändå)

Tror och hoppas på ett lika bra, om inte bättre år nu 2012. Först är ju målet inriktat på JVM, sen får jag se hur försäsongen på orienteringen går!

Fast idag blev det ett A1 skate träning med markus i 2.10. Kroppen kändes lite tom på energi, då jag klev upp 1 minut före Markus knackade på dörren... Så lite yougurt och ett äpple sen skidor.

Körde en del på opistade spår, fast åkte också på helt nypistade bakom pistmaskinen. Samt säsongens första träning på mina tävlingsskidor.

Knät bråkde lite i backarna, annars kände jag inte av det.

Lämnade också en gåva åt Alm i hans väskebälte, får hoppas han blev glad över den.

Ska snart dra och handla inför middagen och kvällen. kanske att vi hyr någon film också!

Då tackar jag för mig år 2011 !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0