snart jul !

Då har man äntligen jul lov. Skönt att slippa den lilla skola man har.

Gårdagen var inte jätte rolig, orkade inte upp till frukost. Blev en liten innan skolan började, hade en oseriös lektion då jag redan gjort provet som de andra skulle göra.

Åt en bra lunch i alla fall, packa ihop alla saker för att fara hem. Skidor, skor, kläder mm.

Synd att min rullväska INTE rullar något när det är kramsnö och det packas bra runt hjulen..

Kommer hem och far sedan ut på ett återhämtningspass från helgens tävlingar. Blev 45 minuter med hunden som alltid var överlycklig och träffa mig.

Blev en tidig kväll och en halvlång morgon. Innan man pallade sig ur sängen. halv 11 for jag ut på skidorna med hunden i selen.

Så ganska hård A1 i 1.25, dock tråkigt att de har sandat min åkväg till ormberget... Får cykla upp istället!


Kommentarer
Postat av: L

Yoo ulkan! Tack för tipset! Men hittar inte div#header {" är det rätt högt upp eller!?

2011-12-21 @ 11:16:05
URL: http://norrlandsguuld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0