Skidtränare

Dagen började med vanlig frukost, sen packa ombyte och flera tränings kläder då jag skulle vara träna åt Älvsbyn skidframtid.

Så skulle köra ett pass före och efter lunch. Så blev 2*1.5 h, kändes bra i kroppen dock var träningarna 2 h.

Känns som att jag fick fram min ide på hur man åker skate på ett bra sätt. Fick det flesta att samla ihop sin åkning så inte stavar och ben var långt från kroppen.

Var också riktigt kul, så de tränade sa att det var roliga övningar. Frågan är ju om de vill ha mig som tränare fler gånger. Kändes faktiskt som att jag fick tänka till hur jag igentligen åkte.

Man kan ju skylla lite på att de är bland de första skidpassen man kör. Kommer vara bättre i slutet på säsongen.

Snön har dumpat hela natten och de har ju snart ett 2,5 km spår på Kanis om de packar söndag kväll och sprutar lite mer på måndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0