Självporträtt

Efter middagen så har det blivit lite fotolek med kameran. Sen lite redigering med macklemore dunkandes ur högtalarna.

Har fått en bild uppgift, fast just nu är det i grundstadiet. Är ju inte säker hur den personen vill att bilden ska se ut, ljus, mörk, svartvit, färg mm.

Juste ska vara skate skidtränare i Arvidsjaur den 10:e och 11:e dec. Med ungdomar i åldrarna 8-14 år, kommer att bli kul och se hur bra det lyssnar på mig. Samt hur mycket kunskap/ teknik jag kan tillföra deras skidåkning. Känns som att jag har en del punkter och ideer på hur jag ska genomföra passen.

Har blivit en vilodag idag, tycker det känns som en bra ide att köra 50/50 med ganska långa/ hårda pass. Så att det inte blir som före jag blev skadad. Tror att jag inte behöver över 450 h (med styrka) för tillfället. Sen när kroppen har växt klart 100% och leder och sånt har anpassat sog så kanske man ska börja fundera på börja testa vilken gräns som passar mig.

Känns som att det kommer bli en tidig kväll idag, hur mycket sömn är igentligen bra. För om man är trött efter 9 h så är det ju konstigt.. För klev upp när det kändes bra, fast då hade jag sovit 11h! Och ibland är man pigg efter bara 6,5-7,5h. kroppen är lite välinvecklad att förstå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0