Löpning + styrka

Dagens träning blev först ett löppass mestadels obanat i skogen. Kände mig lite vilse ett tag, fast litade på mig själv fullt ut och hittade rätt.

Blev lugna 40 min, skönt att börja komma igång med löpningen också. Så att jag kan avlasta handleden.

Bytte sen snabbt om till inomhuskläder. Dunkade min egna musik friskt i gymmet. Värmde upp lite till på cykel i 10.

Töjde sen musklerna lite sanbbt enligt schemat jag fått. Sen blev det ganska mycket ben och mage/ rygg. Knät sa till efter en del utfalls steg, så fick köra mer bål istället. Körde på bra och fick ihop 30 min effektiv tid.

Imorgon blir det en skön vila, innan jag ska köra ett miniläger på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0