Fika

Dagens måndagsfika stod etta******* i svalan 1 för. Jag var ganska så mätt efter middagen, så var inte så sötsugen just då.. Men tårtan var tillägnad Martin, Viktor och Joar som hade fina framgångar under helgen som varit.

Men tårtan föll inte mig i smaken, och bröden brukar jag inte äta. Så för mig personligen blev detta måndags fika 2 av 5. Ett fall sen förra fikat!

Fast nu är det bestämt att vi ska tävla nere i Evertsberg (somliga kan ju inte uttala detta). Är väldigt taggad att få tävla på riktigt för första gången denna vinter.

Insåg nyss att det är på tiden att redigera en film som legat på datorn ett bra tag nu. tyvärr så föll den i glömska efter inspelningen, men kollade igenom klippen nu och det ska verkligen göras en film av det!!


(Bilr det mellanrum mellan bilderna för alla? orkar inte ändra det då det ser bra ut Chrome)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0