18 dagar kvar!

kan ni förstå att det bara är 18 dagar kvar till julafton?! Ingen julstress för mig inte, köpt alla förutom 2 julklappar. Men kommer ju bli en massa julbak mm som kommer ta en del tid, tur att det bara är jul en gång per år.

Dagen började som vanligt med stabil frukost, sen efter att ha startat tvätten så var det bara börja skriva. kan inte direkt säga att det är kul att skriva om hinduism och buddhism.. Fast det måste också göras, tur att det finns bra musik och lyssna på! Finns ju bara en artist för tillfället, så dunkades friskt och ordet skrevs väldigt fort på datorn.

Efter att pepparkaks byggandet hade fått lagt sig lite så har vi insett att det kommer vara svårt och välja ut en vinnare. För alla är bra på sitt sätt (y), verkar dock ha blivit ett krig mellan triotoppen och Ov3 bitches och vem som hade folkanbuss iden först. Får se hur detta slutar!

Tänkte ju prata med Elin om min framtids tränings planering. fast hon är ju inte här idag, då vi sa att vi skulle prata tisdag 11.00.. Får ta det någon annan gång istället.

En ganska bra lunch i form av någon makaronlåda med skinka. Och sen fick ZT springa och hämta mjölk x antal gånger. då han förlorade i sten sax påse (kom stenen först eller?)

Nu ska jag valla skidorna, känns jobbigt att lägga klister. Men det verkar inte som att något annat fäster i denhär hårda isiga snön.. Får se hur jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0