18 år

Då har man blivit "vuxen", märker ingen skillnad. Fortfarande samma kille, men några dagar äldre!

Blev inte så mycket firande, men behöver inte alltid vara så mycket såhej för en födelsedag. BAMM vinste nmed Larsson var en av de bästa "presenterna" jag har fått. Kommer minnas det väldigt länge, och hoppas att kunna springa 50 nästa år.

For upp till Älvsbyn med pappa och Alm. Gick bra, vi hade packat klart kommit iväg. Allting verkade vara bra till jag kör punktering på bilen... Låg ett fyrkantingt metallrör på vägen med skruvar och lite andra vassa saker utstickandes!! Så fram med reservdäcket, fixade det på max 15 min, då alla saker som jag hade med mig skulle ut ur bilen. Så blev lite fattigare där, men ska köra på andra sidan vägen om jag ser något i körfältet nästa gång!

Har fått flyttat in Ugglan 3, tror det kommer bli ett bra läsår. då man har 8 lektioner/ vecka (och då är det i full fart). I min uppgång bor joar, micke, jakob, jonas, erik och henric. Många tror att båran ingång kommer bli skitigast... men ska se till att det inte blir så.

Så har gjort det hemtrevligt med soffa och tavlor mm. Måste tacka Aspen för soffan, den är grym att ha : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0