Vad håller jag på med?!

Broarna runt och rullskidstävling : )

Idag var den roliga "må bra dagen" tänkte inte göra något först, men när Petra och Josefin skulle åka rullskidor broarna runt, så kunde inte Joar och jag vara sämre. Upp på cyklarna och mata hela vägen, hade 20,10 första milen. slakade lite under mitten, fast avslutade bra. Blev 50 min på 24 km ^^ En riktigt bra tid med 2,3 storlek på MTB däcken.

Gled runt lite innan maten, idag bjöds det på Pytt i panna med ägg och ketchup. Blev en stabil mat att tävla på : )

Valde att åka på 2:or (Filips skidor) Gick bra, öppnade ganska hårt för att komma ikapp han som startade 15 före mig. Låg i denna rygg "hela" loppet. Stakning kändes riktigt bra, är ju van med 3:or så det kommer bli skönt när man kommer upp på snö i vinter : )

Men tillbaka till loppet, hade flyt hela vägen. Kollade på klockan när det var 1 km kvar, nu är det bara trycka ur det sista. Så åkte på en bit till, började luta uppför bara ligga i... När det var 500 meter kvar så ska jag börja dubbelstaka. Första funkar bra, men då slår jag i skidorna i varandra, får balans igen . men då när jag ska sparka igen så ramlar jag : O när jag ligger där ser jag ett hjul kommades rullades förbi i ögonvrån. åÅÅåÅå det där är mitt hjul... Kul slut på det.

Rikard ska fixa det, fast får se hur det går med tröjan jag förstörde när jag ramlade... Kommer vara utan klassiska rullisar ett tag, då Filip MÅSTE låna mina, eftersom det var jag som hade sönder hans : (


Allt löser sig till slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0