SM i Umeå

Förlåt för blogg uppehållet under helgen, fast det har varit SM tävlingar nere i Umeå. Det gick bättre än förväntat, hade bra kartkontakt under kvalet. Gjorde att jag slutade 4:a i mitt kval. Joar missade kvalet precis vilket var lite surt. Gunnar gjorde en stor miss och så var han borta från A-final också : / inte särskilt kul... Det var inte så lyckad helg för Norrbotten. Var Jag, Amanda, och Simon som tog sig till A-final i sina klasser. (Förlåt om jag missade någon)

Men när det var final dag så höll jag inte hela vägen, eller bara i början. För låg näst sist vid den 3:e kontrollen. Fast jobbade mig upp till en ganska stabil 18:e plats. OM man bortser från 1:an till 3:an : p Fast om man jämför fredagens terräng med lördagens så var det riktigt stor skillnad. Det var många som bommade i börja på finalen, kanske gjorde samma sak som mig. Fast är sjukt nöjd efter en dålig tränings sommar...

Fast stafetten gick riktigt bra den också, Gunnar gjorde en syabil första sträcka och växlade som 26:a, sen fortsatte Jonas på samma sätt och kom in som 22:a. Då var det upp till mig. Hade 3 st framför mig inom 2-5 minuter. Fast det gick ut 2 bakom inom 1 min. Så bildade grupp med dem bakom. Hittade ett bra flyt. Så tappade dom två efter ett tag då jag lade 3 minuter på en ganska enkel kontroll : / fast höll i efter det´, och plockade in lite platser och vi slutade på en 22:a plats ; )



Lil Wayne – Right Above It - Explicit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0