Laktattest, rullskidor, innebandy och gym : )

Rubriken talar om ganska mycket vad jag ahr gjort idag.

Laktattestet gick bra, kändes riktigt bra att springa. Slutade på laktat på 8,8 (osäker på måttet) Och tiden på sista km blev 2,59. Sjukt skönt att se att man sprungit under 3 min ^^

Rullskidor blev det ganska direkt efter testet. var jag, joar och jonas som for ut och åkte. Gick bra, fram till joar körde på min stav, och blev av med spetsen.... shit happens!

Sen efter pasta och fisk till middag så blev det innebandy : ) måste ju prova om fötterna håller för det. Funkade bra, kände inte av fötterna så mycket under och efter. Fast dom här max stoppen tog mycket...

Och när man kom tillbaka från bandyn så kommer VB och frågar om jag skulle med till det nya gymmet i Älvsbyn ; ) riktigt fint gym. Ni som inte har varit där, borde prova åka dit!

Nu efter dusch, chokladboll, saft och lite chilling så ska jag, Joar och Jocke kolla på film : D 5.1 ljud ^^

Rocki´n with beat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0