vad gör man igentligen?!

Hej och håå! Då var jag hemma vid datorn efter att ha varit på stan. Först åkte jag och min bror (Sune) till pontusbadet för att simma. Och vem möter vi inte vid kassan? Joo Johan : ) Han skulle tydligen också bada, så vi nötte lite längder tills vi kändes oss nöjda.

Simmade till svikten sen för att börja hoppa lite. Först ett dyk, sen en frontflip, 1½ frontflip och sen en dubbel. Gjorde något annat litet trix, innan jag drog en dubbel back innan jag var nöjd och kunde gå till duschen.

Sen for vi ner på stan, kollade på det ena och det andra. Slutade med att jag kom hem med en minneskort läsare, och min bror med en Iphone 4.

Så hemma nu efter att ha cyklat hem i -17, inte så nice. Skulle ha tagit lokalbussen! Som alltid är man efterklok...
Vet inte vad jag ska hitta på nu, men kommer nog på något.

Nicki Minaj – Blazin



Ljudrummet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0