typ chill

Då var man äntligen hemma. Efter en "lång" skolvecka så behöver man ju vila upp sig.

Åkte hem med Aspen, satt och sov för det mesta i baksätet... Inte så roliga att åka längre resor med : p Men fanns inte så mycket att prata om, och jag var lite trött! Kom hem nästa samtidigt som bussen, och då åkte vi på 40-45 min istället för 60. Stor skillnad : )

Mamma hade lagat riktigt god mat, har saknat den under lägret.

Har fått min övningskörnings tillstånds papper, så nu får ni passa er på vägarna... Annars kan det gå åt ****** : )
Ska nog köpa en mines kortläsare imorn : ) Om jag orkar ta mig in till stan, allt hänger på det.

Ingen låt att bjuda på nu!



(Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0