Städar!

Blev lite hetsigt när jag skulle upp och käka frukost och hinna med bussen till Kanis. Det gick bra som tur var, kan dock säga att kroppen känner sig sliten nu... Den var inte så pigg på de två intervallerna jag körde. Sen så låg rikard bakom och kollade min teknik. Det såg som bra ut, men jag skulle träna på att andvända båda armarna i 2:ans växel, och att inte falla in med knät på samma växel. Låter som mycket, han sa att jag inte skulle lägga ner så mycket tid på det. Men ändå försöka köra med en stav eller en skida lite då och då!

Hem körde en discodusch : ) Mitt rum blir lätt stökigt då jag slänger saker här och där. Är ganska lätt städat, fick ihop två tvättmaskiner igen. Blir mycket tvätt, om man tränar mycket. Nu är det bara dammsugarn som ska fram.

Lunchen idag var inte alls bra... Hatar soppa, och skolans är ännu värre! Det är så jobbigt att förklara varför jag tycker det, men det var dåligt helt enkelt.

har hål fram till klockan 2. Ska väll skriva lite mer på engelskan och svenskan. Så måste man laga mat själv idag ; ) För vill inte äta pizza, inte för att jag tror att jag blir tjock. Utan det känns som att man äter det när man åker till tävlingar långt ner, och man behöver snabbmat för att det inte ska bli ett så långt stop.

Kanske blir och fota lite idag, börjar få slut på bilder att lägga upp här... Och det vill ju inte ska hända!



Helt random!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0