Sprint tävling

Andra passet avklarat idag, kändes både tungt och bra. Tungt eftersom jag fick syra i benen så fort jag åkte 2:an. Bra eftersom det gick ganska bra i tekniken på 4.an och min placering. Slutade 2:a i D heatet, vilket inte är så dåligt. För det finns en massa bra skidåkare som jag inte riktigt har en chans mot. Men om vi får en karta i handen så är skillanden inte så stor längre.

De hade lärt sig och man fick äta dig riktigt mätt på dagens lunch. Nu får vi se om middagen levererar något, om inte så kommer det väll höras här!

Ska försöka fota lite bilder. Vet inte om jag orkar, men ska ta med mig kameran i alla fall : )

Genomgång av lite vägval från dagens skido träning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0