Skido med MB

Ojdå, ni kanske har varit inne och sett att det inte har kommit något inlägg före nu! Men direkt eftet frukosten var det innbandy match mot några innebandy spelare från A-jaur. Några var "små" men hade ändå ett grymt skott. Vi spelade riktigt dåligt i början. De ledde med 4-1... Vi lyckades vända och vinna i sista perioden med 1 mål : ) Tror slut resultatet att blev 7-8 till våran fördel. Bara hem byta om snabbt till skidkläder.

Jag och Martin (B) for ut på Stures slingor som han hade lagt. Till en början var det lite svårt att hitta igen sig på kartan när man låg bakom. Kom in i tänket eftersom, ändå körde vi fel men kom på det ganska direkt och vände. Blev några små svängar, men i det stora hela så åkte både jag och martin riktigt bra : )

Åkte totalt 8 slingor, jag drog 4 och MB 4. Så det blev en hel del smalspår vilket tog rätt på på armarna. Martin åkte nästan ifrån mig en gång. Då hade han riktigt bra koll och köttade på som *** ; ) Kanske får akta mig lite för Martin under denna skido säsong.

Ska tagga till för lunchen för är riktig hungirg nu!!! Hoppas det är god mat : ) 

Larsson glad efter rävjakten, ändå slog jag han med ett poäng!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0