Ormberget

Idag blev det lite av en sovmorgon, ändå skönt : )

For upp till ormberget för att kolla/ skriva upp vilka som var på träningen. Men det kom inte så många så det var som ingen ide att skriva upp det! Så började fota lite istället. Det var en massa studenter som körde bräda i slalombacken... Vet inte hur mycket snö de har hemma, men det kändes lite optimistiskt!!

Tog någon bild där, innan jag faktiskt började frysa lite om fötterna... Så gick med snabba steg hem till Andreas. Och vad tror ni han gjorde?! Joo han låg och sov, så jag väckte han ^_^ Chillade hos han ett tag innan jag gick hem. Gjorde en lite rolig grej nu när jag hade pappas stativ. Lägger upp den bilden i ett annat inlägg sen!

Har också kört ett kortare pass idag, mest för att få lite puls och inte köra dubbel vila! Som vissa andra gör. 

Måste nog börja packa lite smått inför bussresan till byn. Får verkligen inte glömma valla lådan!!! 



Hur tror de att man ska kunna åka skidor här?!


Kommentarer
Postat av: LON

Vallningsfria skidor funkar alltid tro mig.

Eller varför inte fyrhjuling med skidor fram.



Fryser om fötterna gör bara dom som har dålig blodcirkulation eller fel skor på fötterna.



Sköna vinterskor mår alla bästa av, även eliten som ska springa ifrån resten av skiten.



SOv gott och fundera på om det är en dålig blodcirkulation som kan vara felet.

2010-11-14 @ 21:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0