Junk..

Tillbaka vid dator, inne på blogg.se för ge er information om vad som har hänt : )

Igår: Var jag ute och sprang, gick riktigt bra. Körde några kortare intervaller i lätt uppförsbacke. Fick upp pulsen bra och kroppen var med hela vägen. Kände dock att löpsteget inte var det bästa, men det är väll som coach Sture säger att man måste träna grennära för att bli bra! Det ligger nog ganska mycket sanning i det. Blev stabila 1,20, inte för länge och inte för kort!

Sen så blev det en 3 h omgång av finans med familjen, hade ju tänkt gå och sova tidigt.... Fast det gick inteså bra : p roligt att umgås med familjen också!

Idag, ska jag nog träna något. Vet bara inte än. snön "förstörde" ett planerat rullpass... kan ju inte säga att jag är glad att snön kommer. Men mitt upplägg gick åt skogen : )

Ska nog införskaffa ett nytt objektiv till min kamera 70-300 mm. Beror på om jag känner för att lägga ut pengarna! Om det inte blir det, så kanske jag köper ett 50 mm istället.

Lägger in några bilder från middagen hos johan!











Glad som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0