Jag är på gång!

Dagens tränings tävling gick bättre än vad jag hade hoppats på : ) Åkte 1 mil på 26,08, ett nytt personbästa, och min första tid på en mil!

Kroppen ville inte riktigt vara med efter det första varvet, fast bet ihop och köttade 3 till. Slutade på en skön 3:e plats efter Jocke och Zacke. Jocke var i en klass för sig. Medans Zacke "bara" var 4 sekunder före... Riktigt bra åkt av han också : ) Fast hade bättre tid än jakob, kändes riktigt skönt att slå någon av de lite bättre skidåkarna!

Blev en snabbdusch, äta. hämta tvätten i källaren. Sen så gick jag till Sture och hämtade min väska från landslaget, fanns lite kläder och sånt i den. Kändes som en tidig julklapp : )

Måste tacka petra som hoppade in som fotograf under dagens tävling. Utan henna hade det inte blivit några foton. 

Lägger upp några av dem!


Här ska dödas! Ser ju lite crazy ut : )


Martin taggar!


Segraren Jocke med en riktigt bra teknik ; ) 


Random bild!


Andreas!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0