It won`t stop!

Sitter och har lite långtråkigt då man inte "får" träna. Är nog lika bra att vila upp sig inför testet imorgon. Så ska bara ta det lugnt nu, plugga om jag orkar...

Vet inte hur lång denna dag kändes som, och den är inte över än! Det måste vara att det blir mörkare ute, och dagarna känns längre!

Nu låter jag bara negativ, dagen har också haft en massa ljuspunkter : )

Vi såg film, en dokumentär jag redan hade sett. kul att man hade sett den förr... Så försökte sova lite där jag satt, men gick ju inte så bra!

Andreas från Junior landslaget var här och ställde lite frågor, och pratade om hur de tycker att tränings upplägg ska göras. Och en massa andra intressanta saker. Hade en riktigt bra punkt som jag gillade. Det var att man "ska" träna A3/ intervaller med lättare hul för att kunna få upp mer puls. Samt få det mer likt skidorna : )

Ska nog lägga mig och vila/ sova.

Har lagt in ett par nya låtar på min spelista N1x2



Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0