Häng hos Johan!

Blev ingen uppdatering om vad som hände igår... Men ska försöka göra en kort sammanfattning om va d som hände : )

Det vad jag, Johan, Calle, Joar, Linnea, Amanda och Sara som var med. bara förnamnet kanske inte säger er så mycket... fast det känns lite dåligt och hålla på att skriva ut allas namn, då de kanske inte vill det! Nog om det, vi började laga mat då alla hade kommit dit utan joar. Blev DJ calle som stod för musiken under matlagingen ; ) Kan inte klaga på hans musiksmak... Själv så hade jag nog valt något annat!

När maten var klar så satt vi och väntade artigt på Joar som kom efter ca 25 min... Var ganska jobbigt och vänta när maten stod på bordet! Joar blev dock väldigt förvånad att vi hade väntat på han : )

Efter det så blev det mat, spel, eterrätt och film ; ) En riktigt rolig kväll om ni frågar mig!

Om ni undrar om bilder, så håller jag på att redigera dem. För att lägga ut 3,5 mb bilder på bloggen så tar det VÄLDIGT lång tid att ladda upp...

Vem är det som styr upp något nästa gång? ; )

Kommentarer
Postat av: j

fint folk kommer alltid sent :) lr hur?

2010-11-06 @ 18:40:36
Postat av: Ulkan

Eller inte! :D

2010-11-06 @ 18:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0