Fredag ^_^

Äntligen fredag och snart slut på skolveckan. Och åker inte till Kiruna, pga de kommer nog vara för kallt... Då kommer det inte vara några tävlingar! Och vad ska man dit och göra om man inte kan tävla?! Ingen mening alls.

Nu har joar hittat sin cykel som jag och Andreas stälde/ hängde på ett roligt ställe : ) Kommer nog ta ett bra tag innan han får ner den! Tur att det inte är någon fin cykel, utan en med punka på båda däcken... Får väll hjälpa han om det inte går att få ner den.

Ska ha två lektioner till innan man kan åka hem till Luleå och träffa familjen : ) Sen så blir det lite CS lir med GBN, om han är online denna gång! Annars ringer jag han...

Sitter och dunkar musik och hos Jocke P, kan lätt säga att har det renaste ljudet på folkan smat bästa 5.1 system :D

Blev ett styrke pass på morgonen i 1,15, så armarna kommer väll kännas tunga imorgon... Bara att gilla läget, men kommer nog inte bli så många fler styrke pass innan skido tävlingarna drar igång.

Måste köpa en minneskortläsare till min kamera, för annars så orkar man ju typ inte orka fota och lägga in bilder på datorn...  Klarar mig än så länge, men inte så länge till!

Nicki Minaj – Moment 4 Life



Turn it up!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0