Fick en smula

Söndag den 28 november

Kallt och tråkigt ute, har inte kommit någon mer snö... Var håller den hus?!

Var iväg med pappa och mina bröder till friskvård centrumet på Svartöstan. Sprang först lite för att värma upp + att få lite puls. Körde en 10 min A2 intervall, tyckte det fungerade bra. Hade nästan max lutning på bandet med 12 i fart. Tuggade på sista minuterna!

Lite gym på det, innan vi lirade bedminton. Ganska svår sport då du måste vara väldigt snabb på fötterna och röra dig fort när det händer. Som Coach Sture har sagt "Man blir bra på det man gör" det stämmer till 95% tycker jag.

Har också pluggat inför kemi provet som vi har på onsdag. Tror det är lugnt om jag fortsätter läsa igenom de två kapitell som vi har, och gör frågorna i boken och på its learning.

Ska väll kanske lira lite dator spel innan jag åker till byn.

Undrar vad som händer till veckan nu :) Troligen en massa plugg och träning!



Julstämning på första advent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0