Fake elegance

Tisdag, massa skol arbete som ska göras... Bara bita ihop och jobba på! Brukar ju funka då : )

Har haft matte, börja få lite mer grepp om hur jag ska gå till väga för att lösa uppgifterna som vi håller på med nu. SKönt att det börjar falla på plats.

Dagens lunch var pannkaka, hade varit riktigt gott om det inte hade varit så mycket deg... Kan inte klaga på att det smakade dåligt, utan det var en god lunch : )

 Taggar för träning, blir nog skate idag. Eller kanske klassiskt, får se om jag ids valla fäste. Jag vet att jag är lite slö på de..

Har snart köpt ett till objektiv, ett Sigma 70-300 mm. Emma ska hämta det nere i sthlm när hon är där : )



Får hoppas jag får mycket användning för det : )

Ska lägga ifrån mig datorn nu och börja plugga kemi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0