Dagen som varit!

Vaknade tidigt... (jobbigt) Men var dock tvungen, eftersom jag skulle till Helex och träffa Lars! Och vem är Lars? joo han är sjukgymnast och specialicerat sig på fötter. Tog ett tag och cykla dit, klagar inte...

Han kollade på fötterna, jag fick hoppa lite på båda benen, på ett ben. han tror att jag har "växtvärk" hmm har inte jag växt klart? tydligen inte, 1,95 here I come ; ) haha kanske inte riktigt så, kroppen utvecklas olika fort och detta har då inte utvecklas så mycket..

Jag kan tydligen köra nästan alla övningar, fast ska försöka undvika maxbelastning. Och så ska jag köpa en massa "kork" och stoppa i mina skor. Jobbigt att förklara, fast skulle i alla fall göra det!

Sen så for jag till pontusbadet och nötte lite längder i basängen, ca 55 st : p Drog några flips sen, och dog helt på min första dubbel front, blev en 2 och ett kvart varv... tungt, käkade vatten som ***!  jaja in i bastun och sen hem : )

Håller på att laga mat nu, blir pasta och älgfärs.




Björx!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0