Boden

Framför dator och tar det lugnt!

"orkade" inte skriva något inlägg innan vi for till boden. Blev dock en morgon dusch innan frukosten, skönt att få vakna till lite! Det var jag, Sture, Julius, Petra och Evelina som åkte till Winternet för att göra max tester. Eller inte Sture, han ville bara se oss lida.

Hur som helst så skulle jag springa sist. Så värmade upp ganska länge. Kom upp på test bandet och fick köra ännu lite mer uppvärmning. Kändes bra från start, men det skulle ändras ganska snabbt... De andra stod och hejade på nör jag sprang. När bandet började luta 5 grader så började benen ge upp. Och när hon som hade hand om testerna satte på sig handskar så visste jag att min kurva hade börjat plana ut.

Så är nu tillbaka i Älvsbyn/ Svalan 2 och ska börja plugga inför provet som vi har senare idag. Kommer nog gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0