Träning!

Hänt idag?! ja inte mycket.....

Vaknade och såg att det regnade ute :/ shiiit skulle ju löpa lite intervaller idag. Hmm vad ska man göra, packade finskorna och lite ombyte. Så först får jag ut till Friskvård centrumet, blev lite gym och fokus på knäna :)

Efter 1,5 timme där så for vi vidare till skogsvallarna, där jag hoppade av och resten åkte hem för att fika eller något... Var ju stängt där som vanligt, men inte hindrar det en tränings sugen orienterare :p utan hopp över staketet och in på löparbanan. Man kan ju tro att det har slutat regna, nja inte riktigt det hade blivit värre x)

På med de nya skorna och ut på banan, vilket känsla vilken fart :D haha inte riktigt, fast men den viktenpå foten ås kändes det riktigt lätt ^^  Sprang några rundor på banan innan jag insåg att det regnade ganska mycket. Så jag packade ihop och sprang hem :)

har fikat duschat och redigerat en till bild, börjar lära mig programet lite bättre nu :)


Tråkigt orginal!


:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0