Tråk väder!

Inget roligt väder att var ute i idag... Kan ju inte alltid vara bra väder, eller? :p

Börjar dagen klockan 12 och slutar klockan 13, det kan inte bli så mycket bättre. Ska nog åka ner till sportringen och kolla om det har endpluggar till vajrarna på cykeln.

Annars så ser det ut att bli en ganska lugn dag, kanske ska hjälpa grabben att sätta ihop den tredje cykeln som han har på sitt rum :D Och kanske göra lite småfix på min!

Ska kanske också städa, fast det är lite överkurs : )

Skadestatusen är att min hälsenan känns bättre, och att jag kommer göra ett lugnt löppass kanske imorn. För att kolla om jag kan göra OL träningen på Onsdag =) Hoppas det funkar....

God Morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0