Sprint SM!

Då var det snart dags att fara hem och vila innan den långa och roliga resan ner till Sprint SM, formen är ändå bättre än vad jag själv tror. För jag springer bra, fast orienterade som en **** igår... Så ladda betterierna och packa väskan för nu gäller det!

Kan för min egen del ta allt detta som kommer till förebyggande rutin inför andra större tävlingar framöver. Men om man vinklar spegeln lite så kommer en massa utmaningar och ställas framför mig. Ska försöka ta dem med så mycket glädje som möjligt. :) Blir inte Killkenny på sprint SM, tar mina trogna brooks skor. Inte för att jag tror att det är något speciellt med dem. Fast det funkar bra på foten ^^

Ska kolla så att jag får med mig det jag ska ha med mig hem. För kan bli tungt om jag inser i morgon shiiiit saknar min pinne. Tur finns det lånepinnar. fast vill ha full koll på läget hela vägen. Inte ta några chansningar och missa något viktigt.

Opps vad tiden rinner iväg när man har kul... Väskan ska ju packas klar, och sista bussen gå om 35 :p jaja man ska inte stressa ;D

Önska  mig INTE lycka till!

Kommentarer
Postat av: gbn

lycka till

2010-05-11 @ 18:07:20
Postat av: Steffe Norell

Om du vinklar spegeln lite så kanske ditt face blir normalt :DDDD

2010-05-17 @ 11:06:17
URL: http://thelifeandtimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0