Sommar och sol!

Då var det slut för denna vecka :) Är klar med allt i kurserna, eller har en uppgift i TMS, fast den får pappa hjälpa mig med.

Dagen har bjudit på mer sol ^^ inget fel med det. Fast det lovar +9 och regn nästa vecka :/ låter ju inte kul... Ska ju inte klaga, har ju haft det bästa vädret på mycket länge!

Ska måla om cykeln idag, blir någon form av blå färg. För sen ska blåa pedaler på. blåa handtag ^^ blir och lägga en beställning när jag kommer hem. så att kanske kan få dem till nästa vecka :) om jag har tur!

Ska nog ut och cykla lite idag :) fast bara landsväg. ska köpa färgen när jag är ute och cyklar också.

låt: Harry Gregson-Williams – The King And His Sons 
(Lugn)

Ska packa nu, sen chilla ett tag innan bussen går :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0