Skadad!

Då har man lekt med kniven lite för mycket. Skar mig själv idag, och det blödde ju inte lite!!! jaja smärta är tillfälligt? eller hur var det?! är i alla fall lindad om mitt skadade vänstra pekfinger :p det var inte så mycket värre än det....

Skadad eller inte skadad, ut och träna kan man göra om man inte använder den skadade muskeln. Blev lite svårt att växla de främre växlarna utan att det gjorde ont :( fast det löste sig. Blev jag KE, Nike och Zacke som for ut och cyklade. Blev en fin tur, med en massa nya vägar/ grusvägar/ stigar som man fick se :D blev ganska lerig, sånt man får ta!

Varit och handlat mat, blev lite mackor, kex mm : ) inte så mycket ska ju ändå åka hem imorn, fast självklart ska man ha en lektion klockan 1-2 tror jag det är. och min buss går 13,35 hmm kul, fast det är nog bara 2 till som ska redovisa sina arbeten, ca 15 minuter var. Och sen en kurs utvärdering på det. Så man kanske hinner med den, annars är det inte kul.....

ska sova nu. syns imorn! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0