Silva Junior Cup!

Då kommer fakta om hur tävlingarna på lördag och söndag gick! 

Som jag sa i det tidigare inlägget så skdade jag mig under fredagen lugna träning :/ vilket skapade problem dirket. Först ska jag springa? Kommer det bli värre? Hur kommer jag kunna prestera? Alla dessa frågor blev besvarde under första tävlingen. Klart jag springer, blev det värre? Jo lite... Kunde jag prestera? Nej... Jaha, hem till stugorna börja tugga piller för allt vad livet var kärt...

Blev någon voltaren, men det kändes ändå lite bättre än på lördagen när jag klev ur sängen. Men idag då? Går mot TC på söndag. jo men det känns "bra"! regnet har inte velat gett sig än :/ jaja ska inte klaga på vädret nu. På med skorna, börja jogga mot start, Nja men det känns lite. Joggar vidare, det måste funka!!!

Vid start börjar den mentala upplandingen inför loppet, vet inte vad man har inte lyckas på ett tag nu med det. Kommer in kartan ganska bra. lite seg och osäker det två första kontrollerna. Jobbar vidare, hittar lite flyt. Men det försvann när en viss Fredrik Eden kom springades som en gnu.. Kan ju inte släppa han idag heller. Inte bra bommade 45 sec :/ sen började det bara gå utför. två sträckor efter bommen gick bra. sen dålig riktnig, ingen kartkontakt... KUL?! nja inte riktigt.

blev 9 minuter efter Eden som vann stort. Men får vila nu och se hur benet känns efter några dagars vila....


Resting!


Kommentarer
Postat av: Tim6890

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2011-06-02 @ 18:18:02
URL: http://tim6890.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0