Rullisar!

Idag har de som de flesta helger varit dåigt med uppdateringar :/ vilket är ju ganska logiskt, vem orkar sitta inne och skriva vid datorn när det är sjukt fint väder ute? :D inte jag....

När jag vaknade idag så var inte kroppen med för 5 öre. Inget funkade riktigt som det brukade. Efter en stabil frukost så var man på fötterna igen. Funderade på vad man skulle hitta på idag? Måste ju provrulla mina egna rullisar :p sagt och gjort. Bytte spetsar sen bar det av, måste verkligen fundera på att byta hjul. De rullar lite för lätt :/ Fast det kommer bli fina på långpaset :p

Åkte runt nästan hela luleå förutom bergnäset och gammelstan :) ett skönt pass. Det var ju stadsmaran idag, och en hel del folk var det som skulle springa. Fast åkte först hem och duschade innan jag for och kollade på starten och varvningen. Man fick 2500 om man var snabbast första milen (både dam och herr). Kanske satsa på det nästa år? :p Eller inte...

Har sålt min enhjuling idag :/ lite tråkigt. Fast hade aldrig tid att använda den...

Imorn åker jag nog till Älvsbyn, får se hur och när. Vill få med mig cykeln så ska prata med Aspen :)

Ska springa CF nu ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0