Pagla!

Då har man varit med Fredrik till Boden och provade åka paglas rullskidsbana. Kan verkligen rekomendera den till alla som inte varit där! Blev att snabbt fixa stures F1, så det passar bättre till Salomons skor med S-17 sula. Är inget funkar sämre nu. Fast nu kan man ju sätta på sig skidorna. Men jag vet att jag måste införskaffa mig ett par tyngre rullisar.

Blev en rolig biltur fram och tillbaka. en massa gamla låtar dunkades hur bilhägtalarna, vilket gjorde inte stämningen sämre.

Ska bara ha en lektion idag, och den är på 15 minuter, vilket är ju sisådär. För just nu känns livet så där att det bara flyter och det finns inget som indrar min framfart (eller kanske hälsenan lite) : )

Blir nog att jobba vidare med min uppsats om doping om varför det används och lite andra insikter på just doping....

To take a step!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0