Måndag den 3 Maj!

Japp då var det måndag igen vare sig man vill det eller inte... Det är sanningen : )

Ska tydligen ha träningssatal idag, och jag måste ha varit trött när jag svarade på Stures mail. För nu när jag kollade efteråt så stod det klart och tydligt 10,30... Konstigt tänkte jag skrev jag inte att jag kunde komma 10,00... Jovisst hade man det, fast det är Henkes tid fast han har sagt att jag kan ta den tiden :D Så snellt av han!

Vet inte riktigt vad det blir för träning idag, kanske vila, kanske löpning, kanske styrka så det finns mycket att välja på. Men en sak är säker.... Det är måndagsfika idag <3<3 kommer bli gott.

Ska plugga lite fram till mitt träningsförhör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0